DET GÅR BRA NU KOMPIS DET GÅR BRA NU!

Ännu en körlektion avklarad, nice!
Det gick förövrigt hur bra som helst idag och nu har jag bara EN lektion och den lilla uppkörningen kvar på kördelen. Nu var det teorin som gällde så jag funderar på att göra ett ryck med den nu ikväll.

annars då? den lediga dagen blev inte direkt en ledig dag. sjukt att det alltid blir så när man e ledig?
tandläkare och körskolan har tagit upp min dag från 10 imorse tills nu.
Tur att jag lyckades klämma in en fika med carro och charin, även om den också slutade rätt otrevligt när ett mer än välbekant ansikte slog sej ner vid bordet mittemot.

Imorgon är det jobb på securitas all day long och på fredag åker jag till eskilstuna för att hälsa på frank.
ska bli skojj!

Nu blir det att slå en pling till chatrin och sedan amanda och jossan.
mitt snacka-skit-behov med bästa vännerna börjar bli för stort.

WOW nu ringde precis chatrin och talade om att dom hittat en 3a mitt i stan med inflytt i januari i think.
yesyesyes, hoppas att vi får den!
annars är det bara att leta vidare.

SO LONG

Kommentarer
Postat av: Elinor

Oooh, hur gick det med uppkörnigen då ?:D

2009-10-05 @ 16:10:55
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/
Postat av: Elinor

Oohh :D har du kört upp än då? :D

2009-10-05 @ 16:12:41
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0