vilka stjärnor!

Gårdagen var väl, vad ska man säga? Spontan.
Efter jobbet frågade veronica mej om jag och chatrin ville hänga med ner på bilagan för att sjunga karaoke.
Och vi är ju inte dom som bangar direkt. Så på med lånade kläder eftersom jag bara hade jobbkläderna på mej. Sen bjöd vi in Catta, som också följde med ner :) Jag, Chatrin och våra fastrar! Haha
Jag och Chatrin tog en varsin storstark och sen gick vi upp på scenen och sjöng "vill ha dej i mörkret hos mej" hahaha. Direktsänt i en kamera över hela sverige ut på webben dessutom!

Vi sjöng så mycket att Chatrin ramlande av scenen (JA hon ramlade av scenen när hon stog och gjorde en duett med veronica.) Hon skulle vara lite snygg och böja på knäna i slutet av låten men hon tappar balansen i dom skyhöga klackarna hon hade på sej. All eyes on chatrin och hon ramlar av scenen rätt in i ett bord så stolarna flyger.

Där ligger hon och sprattlar ett tag innan värdinnan hjälpte henne upp.

kan helt ärligt säga att det var bland det ROLIGASTE jag varit med om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0