UNITED STATES OF AMERICA 2010?

Hej people!
Som jag kanske skrev för ett tag sen så gjorde jag, chatrin och amanda nåt rätt galet.
Vi skickade in en anmälan om att vi ville åka som au pair till USA ett år. Vad vi inte gjorde var att tänka på allvaret riktigt i det hela. Kan nästan säga att jag glömde bort det litegrann.
Men idag ringer det en tjej till mej från cultural care (där vi skickade in våra ansökningar) och bokar in ett möte med oss i uppsala den 18 november!
Hon frågade massa frågor och när vi isf skulle vilja åka. Augusti 2010 sa vi, och jag hoppas det går vägen!
Tänk er! I slutet av sommer kanske jag sitter på ett plan till USA för att jobba ett år!
Helt ofattbart vad glad jag är!


Kommentarer
Postat av: Anonym

utöver ditt heltidsjobb kommer du att studera på ett amerikanskt universitet.

Urdrag från deras hemsida, jag hoppas och tror faktiskt att du vet vad det innebär med ett heltidsjobb och plugg?? Kram mamma

2009-10-22 @ 10:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0