just the way it is

jag vill att världens finaste kille ska vara här och mysa med mej. det känns lixom som att, det finns bara en som jag vill vara med, och det är du! alla andra spelar helt ärligt ingen roll.
men, carro funkar ju hon med! jag sov med henne inatt istället. funkar nästan lika bra! hahaha
nu sitter jag här och ska snart gå hem. jag gick till skolan imorse trots att jag inte ens sov 3 timmar. till skillnad från vissa andra. jag nämner inga namn host amanda och chatrin.
hem och chilla en sväng nu, sen jobb ikväll!

PUSSIPUSS

Kommentarer
Postat av: caroline

...NÄSTAN lika bra?

och tack, du nämde inte att jag inte gick till skolan. gudars vad bra alltså.

dessutom sov du inte ens 3 timmar. jag kollade på klockan halv 4, sen hade vi disskusion om hur du poserar på kort en kvart ungefär. topless dessutom. mycket intressant.

2009-10-12 @ 19:26:39
URL: http://carolinejagbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0