Jag bryr mej inte

stress, stress och stress.
Jag blir äcklad av tidiga mornar. Bara tanken på att vara tvungen att gå hemifrån före 7 om jag ska hinna med tåget. Idag är det en jag-bryr-mej-inte dag. Inget smink, en stor stickad tröja och håret i en knut på skallen.
Ioförsej så kanske det blev så för att jag nästan stressade ihjäl mej idag.
Det var bara att slänga på sej det som låg i trappen, trycka ner en macka i dataväska och springa till tåget.

anyway, marknadsföringen is killing me. Amanda sitter och skrattar åt allting, Chatrin skrattar ännuhögre och jennie håller på att somna. Vi slutar 10.20.
Jag åker hem klockan 10 och slänger mej i sängen och sover resten av dagen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0