It's friday i'm in love!

Igårkväll var det jobb som gällde för hela slanten. Det är alltid sjukt jobbigt att försöka tagga till innan. Men när man kommer hem och inser att man tjänat lite pengar så känns det mycket bättre! Men sådär är det ju jämt, tråkigt att jobba men det är värt allt slit när lönen kommer!
Jag drog med mej Tom också! Han fick frysa tillsammans med mej medans jag gick runt till en massa kunder och pratade lite om larm och bokade möten. Tack lovely!

Just nu sitter jag i skolan. Hade planerat att åka hem 12 men jag tog som tur var tag i mej själv och stannade. Har skickat in ett par uppgifter i svenska C och marknadsföring.
Dessutom drog vi ihop thailandgänget (jag, amanda, chatrin, amanda.s och jens) och pratade med "the man in charge" - henke om vårat projektarbete som vi ska göra där nere. Vi har skrivit ihop en jävligt bra plan som vi redovisade idag.

Han kollade på lite flygpriser och sa att vi skulle "köra", alltså göra klart det sista och så. Bland annar ringa den thailändska ambassaden i stockholm för att kika om dom kan hjälpa oss med kontakter.
Men vi kommer alltså, till 99,9 procent få åka!
FAN vad stolt jag blir över vårt engagemang!
Den här resan kommer bli gaaaaaaaaaaaaalen, minst sagt! :)

Ikväll kommer Frank hit! Längtar längtar längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0