ingenting är omöjligt

Jag älskar mitt jobb! Det passar mej hur bra som helst. Träffa människor hela dagarna och jag får vara ute och röra på mej. Dessutom är min chef kanske hur bra som helst, hade inte kunnat ha någon bättre handledare än veronica! Ska bli sååå roligt att göra säljutbildningen 28-29 så jag kan sälja mina egna larm och köra igång på rikigt. PUSS PÅ DET! Jag har kommit någonstans liiite längre än ica och det är jag jävligt stolt över.

Längtar som en galning till lördag också, för då kommer amanda hem!
såhär länge är det inte ofta vi är utan varandra, Men då blir det iaf middag och vinkväll!
puss på det också!

Kommentarer
Postat av: hanna

saknar min flickor!

2009-10-07 @ 22:18:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0