I dont know if you been told but you look like you should be gold

Och hur mycket vettigt har jag gjort idag? Ingenting.
Jag har färgat ögonbrynen och tagit en prommis med carro och chatrin. That's about it lixom.
Jag har så svårt att ta tag i mej själv nu för tiden. Men jag måste innan helgen för då kommer antagligen frank the tank hit eller nåt sånt :) i hope! Annars vänder han väl och åker hem igen typ. hahaha
Nu kom jag plötsligt ihåg att jag var på banken idag också och fixade och trixade med mina konton.
Wow alltså. Det innebär att jag gjort TRE vettiga saker idag. WOW!

Nu ska jag lägga mej i sängen, kolla på en film tills jag somnar och tycka en aning synd om mej själv för att jag ligger här ensam. film och tycka synd it is!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0