Under the open sky, oh my, baby I'm trying

Allt handlar om osäkerhet och rädsla. Att förlora någon som man tycker så otroligt mycket om. Jag är en tjej med världens största bekräftelsebehov och jag vet om det. Och jag vill inte vara så. Verkligen inte. Men jag har på något vis blivit lite knäpp i huvudet. Folk har gjort mej sån och det är inte så lätt att vänja sej av med det.
Men, jag försöker.
För jag tänker inte förstöra något som är så bra med mina tokiga tankar :) haha

Rätt mysig söndag faktiskt! Efter en julskyltning som sög med Carro och Amanda plockade vi upp chatrin och åkte hem till amanda och kollade på film och gosade ner oss i soffan med en massa godis. Det är verkligen söndag för mej. Vänner, film och godis. Man behöver det innan man ska börja en ny vecka. Jag är ledig imorgon och kan sova ut, så jag tog tag i mitt rum och gjorde det lite julfint med massa ljus! Inte helt fel.



Family Picture, Jag, Amanda, Chatrin och våra kids :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha men shit!

har du fått dom där bilderna? då måste du skicka till mig sen :P

2009-11-30 @ 19:34:20
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0