You say you never compromise with a mystery tramp but now you realize

Väntar på att chatrin ska komma hem nu. Hon är i stan och köper vinterstövlar. Jag gick med på att hon fick köpa stövlarna som jag bestämt att köpa om jag får låna dom hur mycket jag vill, haha. I vilket fall som helst så ska jag nog dra med henne på en prommis ute i snön när hon kommer tillbaka.
Annars då, springer runt och tvättar och försöker packa till imorgon. Åker till eskilstuna till frank!
Längtar efter han :) Dessutom är det skönt att komma härifrån. Synd att jag missar Karins birthdayparty bara. Hoppas ni får roligt allihopa!

piLiveLaughLove.jpg photography image by jessica_xOx_2007



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0