Drömmar

Nu håller jag på att bli galen på alla läskiga drömmar jag drömmer. Hela tiden så handlar dom om att jag hugger någon med kniv i självförsvar, eller att någon hugger mej. Att jag blir jagad, överfallen, att jag blöder och tillslut ungefär dör. Hur normalt?


KNIV: Att drömma om vassa föremål betyder ofta besvikelse i kärlek. Här är några tolkningar: Se eller äga: svartsjuk person förtalar dig. Skära sig på: svikna förhoppningar. Slipa: du vill till varje pris vinna någons kärlek.

ÖVERFALLEN, själv bli: en mardröm som tyder på att du är rädd för något. Det kan röra sig om en bagatell, men i drömmen förstoras den upp och tar sig detta uttryck.

KNIV: Drömmar om knivar är illavarslande omen som berättar om gräl, stridigheter och fattigdom.

SLAGSMÅL: Denna dröm betyder oftast förändringar. Visar också på inre oro och frustration.

VAPEN: Varnar för att du blir orättvist behandlad!

BLOD: Dåligt omen att drömma om blod. Varslar ofta om stridigheter, problem och förluster.

DÖDEN: Om du drömmer att du dör, så kommer ditt liv att förbättras. Om någon annan dör så förutspås en födelse, ett bröllop eller en vinst. Döden symboliserar framgång, frihet och lycka.

FAROR: Att drömma om hotande faror är ett mycket gott omen som utlovar framgång och tur.

FLY: En dröm om flykt betyder svåra motgångar och inre stress. Lyckas du fly i drömmen så kommer du klara av att möta motgångarna.

JAGAD: Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig.



wwwweeeiiiird...





Kommentarer
Postat av: caroline

WOOOOOOOHO, jag drömmer jämt om död, att jag blir överfallen, faror, att jag flyr och blir jagad, jag har alltid sett det som något negativt, men nu lbev jag glad. YES YES YES!!

2009-11-18 @ 09:44:57
URL: http://carolinejagbrant,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0