Wherever there's a wherefore you're the why

Stan med Carro en sväng, Övningskörning i två timmar med mamma lite överallt, hälsa på kusinerna, tog en prommis alldeles för mej själv, hem till Carro på lite thailändskt godis och nu sitter jag utslagen i soffan efter en god middag. Im too cool for school på måndagar. Nu ska jag måla naglarna och lägga mej i soffan med en kopp té.

Allt känns så himla bra nu. Körningen går bra, på onsdag ska jag till uppsala och på fredag åker jag till Frank. Kan inte bli mycket bättre faktiskt. Dessutom blir det en långweekend i fjällen med pojkvän och bästa vännerna om ett par veckor plus thailand i mars. Man blir så mycket gladare när man fokuserar på det som är bra och inte på det som är dåligt :)




Goodnight!




Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill också känna sådär!

2009-11-16 @ 22:57:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0