kiss me through the phone

soft dag i skolan, snacka betyg på spanskan och kolla på film.
stålmannen eller nåt. jag hatar stålmannen, och det vart ju inte bättre när det vare på spanska.
men jag ligger tydligen på ett mvg(som halva klassen också hade) förutom den halvan som hade typ ig.
haha. men det känns ivarjefall bra! Duktig Carro.

nu har jag ganska nyligen tagit ut mina aggrisioner på en 1x1 meter stor tavla. målat lite oljefärg. askul!
vet fortfarande inte vad det blir, men det vet jag aldrig när jag börjar måla.

träning om en timme. ser inte ut som att det blir nå uteban idag, men man kan ju hoppas :)
vill hoppa lite bana idag igen. orkar inte med markarbete eller gymnastikhopp idag...
är för sur för att orka jobba. haha bitterfittan, det är jag idag det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0