GRATTIS AMANDA

Idag fyller världens bästa Amanda 18 år!

Det är igentligen helt sjukt hur snabbt tiden går.  Antar att det måste vara för att vi har så roligt, för det har vi alltid. Det finns nog egentligen inget tillfälle jag kan komma på att vi haft riktigt tråkigt, och det är sant.  Den halvan av mitt liv som jag minns är den halvan jag spenderat med dej. Jag skulle helt ärligt inte kunna föreställa mej hur livet skulle se ut om inte du fanns. Så mycket som vi gjort tillsammans, och så mycket som vi kommer att göra tillsammans. Du är min allra bästa vän och det finns inte tillräckligt med ord som beskriver hur glad jag är över att det faktiskt är så.
Du är bäst helt enkelt! Grattis på födelsedagen Amanda!








Nu taggar vi inför ikväll!

Kommentarer
Postat av: Amanda

tack älskling! :D kom nästan en tår där ;)

ikväll är vi taggad! kan inte ens fatta vilket jäkla röj det kommer bli när du fyller med!! :D

2009-05-29 @ 07:45:12
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0