and i don't know why

Ikväll körde vi på en mysig grilkväll hos hanna, var så roligt att ses. Ganska mycket skratt blev det,  men det är så det ska vara! guuud vad jag gillar mina brudar. tänk dom som inte har såhär bra vänner, vad gör man då? love them!


jag kan inte ens somna om kvällarna längre för att jag tänker på dej.
vad jag än gör, så tänker jag på dej.


What day is it
And in what month
This clock never seemed so alive
I can't keep up and I can't back down
I've been losing so much time

Cause it's you and me and all of the people
With nothing to do, nothing to lose
And it's you and me and all of the people and
I don't know why I can't keep my eyes off of you


Kommentarer
Postat av: linnéa

pusss! love you too :)

2009-05-17 @ 16:22:36
URL: http://linneagunnarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0