Fix me

jag måste lära mej att skaffa lite självdiciplin. Men nu har jag bestämt mej, och det är inte meningen att allt ska vara enkelt här i livet även om jag inte vill något hellre än att känna mej pigg och glad och framåt och positiv och rolig. Precis som allt vara förut. Ja, jag vill ha det som det var förut, jag vill vara som jag var förut. Jag vill ju vara den där glada tjejen som jag alltid vart. Jag vill inte sitta fast i den här jävla skiten där allt ska vara så svårt och jobbigt! Att det ska vara en riktig kamp att ta sej till skolan alla dagar i veckan eller att ens åka till träningen längre. Som man mer eller mindre levde för förut. När man inte ens kan sätta ord på vad det är som är fel utan man kan börja störtgrina utan anledning. Ni vet, när allt bara känns hopplöst? Så känner jag.


jaja,  upp med hakan nu!

Kommentarer
Postat av: Amanda

STOP COLDPLAYING! faaaan, jag blir ju ledsen när jag ser den här texten! och ännu mer ledsen när jag inser att du fortfarande sitter och trycker ner dig själv med den!



nu är det fan du som tar tag i dej själv, annars gör jag det åt dej! jag tänker inte tillåta dig plåga dig själv så förjävligt någe mer..

2009-03-26 @ 19:50:41
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0