@stigslund

Kvällen igår var kul! Började hemma hos karin där vi spelade sanning och konsekvens och hade en mysig för'fest' på fem pers, haha! Drog vidare till valbo och dansade gärnet! Var så trött när vi kom tillbaka in till stan så jag ringde och väckte catta och begga och frågade om jag fick sova där, och det var väl klart jag fick det. Kändes underbart att vakna upp idag utan att vara det minsta bakfull och känna att jag inte gjorde bort mej nånting igår. Skönt! Har hoppat i beggas mysbyxer och en tisha och legat framför tvn hela dagen, men en paus för lite tacopaj. Tack för att ni ställer upp även om jag ringer och väcker er och ramlar in mitt i nätterna titt som tätt! Love you guys.

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hämta mej så att jag kan åka hem och ha myskväll med amanda. En riktig bakiskväll utan att vara bakis helt enkelt! Lovely.

 

Kommentarer
Postat av: caroline

hos vem var ni i stigslund? det var där jag bodde förut :)

2009-03-23 @ 08:46:17
URL: http://carolinejagbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0