just because im losing

Just because I'm losing
Doesn't mean I'm lost
Doesn't mean I'll stop
Doesn't mean I would cross


Tom ringde mej idag, snacka om att det gjorde min dag! Bättre människa får man leta efter. En sån som inte växer på träd helt enkelt. Jag vet att ni inte förstår. Men det gör inget.

Vanlig dag i skolan, hade filosofi först. Det är ju skitkul. Fick rangorda folk som vi tyckte var mest värda för att tre av dom skulle få ett nytt hjärta och överleva. Vi fick alltså placera dom från 1 - 8. Ganska svårt. För jag menar, hur kan man säga att alla personer är lika mycket värda? Om jag nu får välja mellan att låta min mamma dö eller hitler (om han levde) så skulle jag ju välja mamma... Det är knepigt det där. För om alla var lika mycket värda så skulle man ju kunna singla slant som henrik (lärare) sa. Vi placerade våra personer utifrån "hur bra dom var för världen" typ. Om det var nån som var professor och forskade om massa viktiga saker så skulle ju han få leva mer än en halvfattig snattare.

Kortfattat, alltså skulle jag få dö. jag är ingen halvfattig snattare men jag gör ju ingening viktigt. Skulle man få välja mellan att låta mej dö och låta nån stor politiker eller kungen eller nån viktig forskare dö så skulle det ju bli jag.

Sen hade vi svenska, förberedde för nationella muntliga. Ska snacka om engagemang och påverkan. HJÄLP?

Efter skolan så gick jag på stan med annie en sväng, jobbigt när man e black! Men men, köpte en paj ivarjefall, som inte är skitbra för mej som ska börja träna. Haha. Men men...


Nu ska jag dricka en kopp té :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0