i do what i like and i like what i do.

hej hej hemskt mycket hej. fan jga borjar fa angest over dagarna nu. dom bara rinner ivag! jag kommer sakna allt. precis allt och jag vill verkligen inte satta mej pa flyget hem pa sondag. vi har festat varenda kvall i tre veckor snart och ikvall ar ju saklart inget undantag. vi ska pa halfmoonparty vilket jag hort ar battre an fullmoon sa det ska bli kul; ska dock inte dricka sa mycket och man kan absolut inte kopa buckets som vi druckit alla andra dagar eller drinkar utan det blir glasflaskor med tummen over halet. ja det ar ju sa sjukt med droger har. jag har aldrig vart med om varre. man klarar sej inte en enda dag utan att blin erbjuden nagot. alla roker pa, precis alla och igar fick amanda forfragen om vi ville forfesta pa lite ecstasy ikvall, eeeeh typ no thanks. haha. men vi ar forsiktiga mamma :) igar var vi pa elefantridning och amandas mamma pappa och brors elefant ramlade i varsta bergsluttningen med dom pa ryggen. jag har nog aldrig varit mer radd. det ser inte fint ut om man ramlar med en elefant. usha laskigt. men sen hoppade han som styrde var elefant av ocksa fick vi sitta pa huvet och grejjer. det var daremot kul, att sitta pa en elefantskalle. haha. jaaa, inte har man blivit sa brun heller. blir galen! pa farjan hit brande vi oss sa mycket sa att vi har mest flagnat. men men, lite farg har man nog fatt. vi ska pressa sista veckan.

och jossan, jag SAKNAR dej med ska du veta, och alla andra ocksa for den delen! men vi ses ju pa tisdag! dom flesta iallafall;

aaah, nu ska vi ga och dusha och fixa oss lite, sen blir det buffemiddag med en massa folk har och slutligen sa ska vi till chilloutbar for att ta taxi darifran till halfmoon. att aka bil pa dom har vagarna e galet! alltsa, man maste aka over berget for att komma hit och det ar stora stur pa bada sider om vagen och det kanns som man aker 90 grader rakt upp sen 90 grader rakt ner. haha. Pa ett javla flak!



PUSS PA ER ALLIHOPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0