Graciöst

Sitter här, helt klarvaken och käkar en otroligt graciös frukost som består av pizza och te. Vet inte hur nyttigt det är att käka pizza det första man gör. Nej, nu glömde jag en sak faktiskt. Käkade en kitkat innan pizzan också.
slutsats: jag är deprimerad. Jag förstår inte hur man kan sakna nån/några och något så mycket som jag gör. Det gör ont i hjärtat och det är svårt att förklara. MEN, slutdeppat nu förresten, för vi SKA TILLBAKA NÄSTA ÅR. Och idag ska jag fixa mitt cv helt peeeerfect och söka jobb som bara den. Det är ett steg på väg!

Uttråkad är jag också, lovade amanda att inte ringa henne innan 12. Jag somnade med kläder och smink och allt på igår i en observera OBÄDDAD SÄNG när jag bara skulle ta en "powernap" innan jag skulle sova på riktigt. nödvändigt. Och det roligaste är att klockan var en sisådär 20.20 så jag vaknade nu kvart i 9 helt klar i huvet.


och nu kör jag en adrian...
- see you when i see you!

Kommentarer
Postat av: Tom

I OBÄDDAD SÄNG?!?!!?

2009-03-13 @ 12:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0