yesyesyes

Sitter och kollar på vm i konståkning som jag försöker följa så gott jag kan. Det är nog en utav mina favoritsporter att kolla på. Det är jättekonstigt men det är bara sjukt roligt. Nu har det tillochmed gått så långt så att jag fattar reglerna sisådär och vet vad hoppen heter. Haha!

Min favorit i herrarnas final är Nabunari Oda från japan. Brukar gilla japaner och kineser bäst. Dom är en klass för sej! Dom åker överlag bäst.



Blev inge skola för min dag idag. Har så jäkla ont i foten. Tror jag har överansträngt mej eller nåt, för jag haltade imorse. Inte så roligt! Men det blir nog bättre snart. Ska i vilket fall som helst plugga efter konståkningen. Sen ringa och höra vad mina vänner ska hitta på ikväll.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0