Äntligen lördag!

Äntligen är det lördag. Jag vet inte varför men lördagar är bara så sköna! Vaknade upp strax efter 10 och fixade mej lite snabbt för att åka in till valbo en sväng med mamma. Har köpt ett nytt köksbord. Ett svart helt fyrkantigt i glas, skitsnyggt med andra ord! Härligt med lite omväxling. Käka en baguette och drack en latte och nu har vi ganska precis kommit hem.
Jag sitter såklart och kollar på konståknings-vm. Ska nog till amanda om en timme och ikväll är det mys med tjejerna tror jag. Om det nu blir nåt av? Aja, ska släcka ner för earth-hour också såklart. Typiskt att det blir mitt i robinson bara!
Aja, det får man ta. Glöm inte att släcka ner 20.30 ikväll för klimatet :) Haha.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0