det är solsken där jag går

hallå homies!
vilken fin dag det har varit idag! började med ett besök på gymmet (stolt stolt stoltast) käkade lunch med mamma och brorsan, chatrin kom hit och vi åkte upp till trillin och skakade hand med säljarna som vi ska boka möten åt på jobbet, sen åkte vi med våran chef veronica in till stan för att gå igenom manus, skriva under papper, käka middag där och börja jobba lite smått. Nu har vi full koll på allting och ska få jobba hemifrån. HUR NICE ÄR INTE DET? Sen gick jag förbi min faster i stigslund och hälsade på, sen vidare ner på stan för att käka lite glass i sommarvärmen med bästa chatrin! Sommar eller vad? Har dessutom hunnit med att träffa min kompis tom som var här i ockelbo hos några kompisar. Den här dagen har varit en bra dag!

Har så otroligt mycket att se fram emot nu. Jag och Chatrin blev medbjuden på firmafest på cinderella/paradise något sånt. Vi ska på en 24timmars kryssning med hela securitas-gänget! Det kommer bli galet!

Nu ska jag ringa min bästis Amanda och fråga om hon slutar tidigt så hon kan följa med och gymma imorgon.

Puss!


Kommentarer
Postat av: CHATRIN

NU LADDAR VI INFÖR EN JÄVLIGT HÄRLIG SOMMAR! :D

2009-06-24 @ 00:45:15
URL: http://eerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0