Don't waste your time on me

Alltså, efterfesten är det sjukaste community som finns. Loggar in där då och då för att kika lite och har alltid minst tre nya medelanden typ. Jag svarar nästan aldrig på något med tanke på att det ena är sjukare än det andra, men ibland kan man verkligen få sej ett gott skratt. Vissa har jävligt snygga öppningsrepliker.


Det här bland annat hade jag fått när jag loggade in idag:

"du har en stark, utvecklad näsa och ett intressant utseende. ;) gröna ögon är vackra, blåa är söta/intensiva/godtrogna. det gråa är pyramidceller ... balans. gröna är... all around. :) mitt vänstra öga är blåare än mitt högra.. själen/logik =vänsteröga/hjärnhalva stimulering/känslor/tycke= högeröga, högerhjärnhalva .. högeröra = vänsterhalva , vänsteröra = högerhalva . finns massor av sån här info. vet inte ens varför jag skriver till dig. klipska ögon. finner de intressanta. DIN HUVUDFORM TYDER PÅ VISS SPECIALITÉ MIN KÄRE UNGE DAM. okej lugna dig"

Alltså what? "DIN HUVUDFORM TYDER PÅ VISS SPECIALITÉ MIN KÄRE UNGE DAM"
Förstår mej inte på efterfesten-raggare...

"du har så vackra fötter, får man kyssa dom?"
- nej, men KISS MY ASS!

aja, blev bara tvungen att skriva det här, dom flesta känner ju säker igen sej...


Idag tog jag och mamma tag i oss själva och fixade våra gymkort på nautilus. Så, nu blir det sängen för imorgon ska jag iväg och gymma på förmiddagen och sen ska jag till stan för att börja jobba vid tre.
Duktigt Duktigt!

Puss och Godnatt sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0