Efterfesten is the shit?

Okej, (vet att jag borde gått och lagt mej för längesen) Men jag fick en fortsättning på mitt roliga medelande på efterfesten som jag visade här innan. Måste därför visa er resten också!

"Ta det som en komplimang.. tycker att du verkar intressant. Har också hört att gävlebor är mjuka(i 'behaglig') människor. Kul att du anser din galna personlighet med modeintresse och hos mamma. Kul för mig. Om du vill kan vi börja snacka. Bara en fråga, tror du på telepati? I mina ögon är det en social kod, ett kroppsspråk. Med tanke på din näsa bör du ha en god förmåga att läsa av. Näsan talar mycket för utveckling (vissa former säger si och så i det och det). Inte för att jag har någon näs-fetisch även om man inte kan förneka att de högst utvecklade näsorna är lik din, och det är en attration i sig. Jag verkar helt snurrig och det ska du veta, det är jag med. Om du undrar varför (som egentligen inte gör någon skillnad) det behövs en vit människa till simsport har det sin egen betydelse. Alla är nämligen likadana, men fungerar olika. O jag fungerar vad många skulle kalla... killar annorlunda tjejer intressant. För vet du vad? Min förmåga att läsa tankar och se kroppsspråk. Jag är en sådan de flesta tjejer söker. Är du fortfarande sugen på att lära känna varandra bättre via msn? En fråga bara... tror du på att ett mynt har tre sidor eller att gräset alltid är grönare på andra sidan? Ett snabbt tillägg, du verkar ha fått (för)många underbara kyssar på dina klämmiga... mjuka kinder.

Ogillar efterfesten, därför går jag rakt på sak:
[email protected]

Sedan undrar jag vilket stjärntecken du är född i. Eller, det är mycket jag undrar, säkert du också. Vågar du chansa eller är jag en i mängden. Kanske är du en utvald, kanske inte. Tror du på ödet? Jag vet att det existerar men kan inte tro på det - hade aldrig kunna kontrollera mitt liv! Ser du färger? Har du drömmar? När kände du senast av en ökad livskraft? Mediterar du? Kan du skillnaden mellan rosa och gult? Svart och rött? Lila och blått? Vet du vad ett chakra är?

Tänker sluta nu, så här håller jag inte hållit på med någon annan. Veckans sanning... ursäkta mig."

Jag blir alldeles snurrig i huvudet. who is this wierd person?
Nä nu orkar jag inge mer, nu är det fan godnatt på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahaa!

2009-06-23 @ 18:17:43
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0