what about our history?

Ni som betyder något, ni vet om det. Ni som inte betyder något vet antagligen också om det. things change.



Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Samma låt går om och om igen. Ska chilla ett tag sen mysa med chatrin? sova hos amanda? vi får se vad som händer :) jag är sugen på att åka bil men mamma är sur på mej så det blir nog ingen övningskörning idag.
När kommer värmen från ryssland då förresten? Läste på aftonbladet att det skulle komma nån steppvärme. I hope so!
Nästa vecka har vi semester, både jag och amanda och chatrin så då hoppas vi på solsken!
Har så mycket att se fram emot. Hittils har den här sommaren varit den bästa sommaren på länge!
Nu ser jag och Chatrin fram emot kryssningen den 24!
Våran födelsesedag
Sthlm
Lysekil med brudarna i augusti
osv osv osv.



Nothing is perfect!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: hanna

Carro ska du bort den 24 :( jag fyller ju år dagen efter !

2009-07-09 @ 13:19:04
Postat av: CHATRIN

TAGGTAGG :D

2009-07-09 @ 15:49:02
URL: http://eerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0