There's still time to change the road you're on

Det är en sak som jag inte förstår. Varför har det blivit så lätt att bli träffad av blixten? Tycker det står om folk som blir träffad hela tiden. senast idag "jesper slungad 7 meter av blixten" Men jaha? För bara nån månad sen trodde jag att det var näst intill omöjligt att blixten slog ner i en människa, och om man nu skulle bli träffad trodde jag knappast att man skulle överleva.

En till sak som jag undrar över är svininfluensan. Jag är sveriges största hypokondriker och livrädd att jag ska bli smittad. Det är ju en svensk som ligger i respirator nu pga svininfluensan, då kan man ju inte ens andas själv. När det här med svininfluensan upptäcktes i mexiko eller vart det nu var var jag helt övertygad om att det inte skulle komma till sverige. Det där var någon "smutsig sjukdom" som jag jämförde med fågelinfluensan. Och för att få fågelinfluensan var man ju faktist tvungen att sova med sjuka fåglar?


Aja, jag bara snackar...

Nu funderar ja på att lägga mej med en kopp té och läsa en bra bok. Kvällens planer fick ställas in eftersom jag ska ut till Johns stuga vid havet med the family imorgon. Ska bli skönt att ha en familjedag också. Har inte umgåtts med dom på hela sommaren. Vi ska väl sola lite om det blir bra väder, grilla, bada och kanske åka lite båt!
Mysfaktor 500.

See Yaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå roligt att ha dig me tycker vi .... Pussar

2009-07-16 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0