man kan ju inte bara ha tråkigt

mys igår med amanda, chatrin och joline. började med att jag bjöd joline på finmiddag, sen kom dom andra hit så hyrde vi film och köpte godis! När jag och chatrin gick hem för att sova var vi inte ett dugg trött. så därför sjöng vi karaoke till 05.30 på morgonen. Nu sitter jag här ensam, pumpar musik och försöker tagga om till lyran ikväll. vi har köpt en bucket som vi ska dricka ifrån, ganska roligt? ganska full!

Först och främst, städa! Den enda nackdelen med att vara ensam hemma.
laga maten, städa, plocka i och hur diskmaskinen, ge katterna mat (äckligaste jag vet, tillochmed äckligare än att rensa kattlådan.) nu vet ni det också.

anyway...
Vi ses väl i dimman på lingboparken ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0