take a break

Sitter på matten just nu. Och gör inte ett jävla skit. Vi har ingen lärare, eller jo nicke. Men han springer fram och tillbaka. Jag har ingen lust att anstränga mej heller. Min hjärna jobbar typ i högvarv. Sitter bara och tänker på en massa annat. Annie och Chatrin är inte här idag heller. Tur att jag har jennie! :)

Amanda sov hos mej inatt som moraliskt stöd eller nåt. Tack! Hon var skitgullig och gjorde storfrukost till mej imorse. När jag kom in i köket hade hon lagat gröt och kokat ägg! Snacka om bra kompis. Jag är bara så jävla glad att jag har så många nära vänner. Att jag har så mycket folk omkring mej som verkligen bryr sej. Alla har det inte så. Ni ska bara veta hur bra ni är! Och hur lyckligt lottad jag är som har er.





Idag ska jag bara åka hem efter skolan och göra ingenting. Och ikväll ska jag träna. Torsdag eller Fredag kanske jag ska fika eller nåt med Josse och Josse. Girlpower! Sen hoppas vi på fest i helgen såklart. Nu ett tag ska jag bara festa och ha så jävla roligt. Så att jag kommer på bättre tankar :)





fina fina Josefin, jag vet hur det känns att bli sviken.
det känns tungt, men efter ett tag blir det bättre, i promise.
det är tur att vi har varandra och jag finns här.
nu ska vi ut och svira, ha så roligt som det bara går,
och jag lovar dej, dom anar inte vilka misstag dom gör.
jag hoppas att dom kommer på det sen, när det är försent,
och vet du vad vi ska göra då?
Vi ska skratta dom rätt upp i ansiktet.

puss!


Kommentarer
Postat av: Josse the one and only

åh gumman , vad bäst du är. nu börjar jag ju böla igen, haha. bästa underbara du ! !

2009-01-21 @ 13:41:00
URL: http://jowsefajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0