run

Jag har vart så jävla effektiv idag ska ni veta! Visserligen sov jag väldigt skönt och länge, men det kanske var det som gjorde det? Haha. Åkte in till skolan med halv 12 tåget och mötte erik på hans lunch halv 1. Good start. Sen sprang jag till skolan och gjorde rättskunskapsprovet som gick helt okej, eller nåt. Haha. Sen åkte jag hem och gick upp på bibblan och haffade en biblioteksgubbe så att han kunna plocka fram lite böcker till mej från olika epoker som jag letade efter. Hem kom jag med tre svenska böcker + en engelsk som jag antagligen kommer behöva ett jävla lexikon för att kunna läsa. En utmaning! Men den var inte så lång så det går nog bra. Nu ska jag börja satsa på skolan igen! Får smisk av erik annars ;)

Nu på em har jag hittils käkat med familjen och amanda och glott på en film! Mys. Tänkte att vi skulle ut och hitta på något men vi blir bara hemma. Sitter och skriver ner låtar vi ska ladda ner till thailand!

Idag är det exakt en månad. För den 16 februari åker vi ju. Jag vet att jag tjatar men det är ju helt sjukt!
Baby och jag in paradise. FY FAN!


Kommentarer
Postat av: Amanda

so nice, SO nice!

2009-01-17 @ 01:55:50
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0