Madonna

Sitter och kollar på klipp från justin timberlake, när han besökte sverige för första gången 19 juni 2007. Det lär ha vart den bästa dagen i mitt liv. helt klart. Jag trodde aldrig att jag skulle vara en sån där tjej som typ stod och skrek av ren jävla hysteri. Men där stod vi, jag linnéa och amanda och typ nästan grät. Ni som inte var där, varesej ni gillar justin eller inte. Ni missade verkligen något! Plus i kanten var väl att även timbaland var där! WOW.





Var även på coldplay nu i, hm kommer inte ihåg om det vars september eller när det nu var. Ivarjefall, också riktigt jävla grymt. Inte samma sak som på jt men det är ju två helt olika typer av musik så man kan inte jämföra dom på nåt vis.





Nu till saken, Madonna kommer till sverige i augusti och jag känner att jag måste ha en biljett. Kolla på henne på ullevi skulle inte vara helt fel, ta en shoppingweekend i Gbg och passa på att hälsa på storesyrran. jag vet att amanda är jättesugen på att gå. Vi har lixom tummat på en massa artister som vi "måste" gå på utifall dom skulle komma och hon är en av det gänget. Ska försöka få henne att beställa biljett med mej nu när dom släpps, 9 februari. Man kan ju inte missa madonna, right?



Puss.

Kommentarer
Postat av: Srinik

Åh! Jag blev också alldeles till mig när jag att Madonna skulle komma till Sverige. Sen såg jag att det var i GBG var det lite njaa .. med tanken på resan dit osv..



Alltså henne måste man bara se innan man dör!

2009-01-31 @ 14:41:47
Postat av: Amanda

vi SKA dit! :D

2009-02-01 @ 00:21:15
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0