Jag är så slut.

Halloj.

Vilken jävla fredag det blev, hade så sjukt roligt och stort tack till alla brudar som gjorde kvällen till det den var! Började på church street där vi käkade och drog sedan vidare till (jag kallar väl det också för fest ett) där vi hade skitkul, sen vidare till fest två där alla blev för fulla? Haha. har tillochmed några minnen av att mamma-annie hällde ut mina glas efter ett tag? Haha. Att vakna på lördagen klockan 7 var inte jättemysigt efter 11 timmars röjj. Men, det var det fanimej värt! För det var det roligaste på länge. :)

På lördag morgon tog jag och felicia tåget till huddik på ungdomsledarkurs. Kan ju lova att man var lite off då. Hade föreställt mej att man skulle bo på hotel och sitta och lyssna i en fin konferenslokal. Vi trodde att det var ett skämt när vi rullade in på "östanbräck ranchen" och hörde att vi skulle få sova i en barack. (om man ens kan kalla det så? Ruckel. Det var minst 10 minusgrader inne och det stog "i was here 1977" på våningsängen jag sov i. Nice? Vi har väl lärt oss en del ändå även om det var sjukt tråkigt och jag lovar mej själv att jag aldrig kommer tacka ja till något liknande.
Vi pratade om feedback, hur man ger och tar kritik ang. träningen på ett bra sätt. har även skrivit pm och lite andra krångliga saker. Har i läxa att intervjua småbarn och skriva på lektionsplaneringar. TAGGA!?

Aja, nu ska jag käka sen ska jag gå och möta han jag saknar mest och mysa ihjäl han.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0