Hey ego

Amanda kom (som vanligt) hem till mej klockan sju imorse, så jag sprang ner och låste upp sen sov vi fram till 10. skönt :) har haft världens längsta mattec lektion idag. men svenskan var inställd, så vi gick bara till 13.40. Sen gick jag och annie en sväng på stan. Annie är en bra människa att gå på stan med! Man blir typ inspirerad. Ivarjefall, köpte ett par nya ooooouuuutstanding jeans och två nagellack. Som jag har målat med nu, så det är lite svårt att skriva :) Mötte upp amanda efter ett tag, tog en fika på waynes (och sörjde oasis med en juice) sen åkte vi hem med tåget.

Det är väl min dag hittils typ :) Nu ska jag väl åka till stallet och träna i think. Kan inte gå upp ett gram nu för då kommer jag inte i mina nya jeans, och det är sant. haha. Amanda och Annie fick hjälpa mej att knäppa dom i provhytten. Och nu när jag testade dom igen låg jag ner på sängen för att få igen dom. Haha. Jag tänker inte acceptera att gå upp en storlek i jeans, oh no. En sak är ivarjefall säker. Det är inga mat-jeans, det är stå-jeans. Men lika glad är jag för det. För jag kan stå upp och låta bli och äta för den sakens skull... Haha.

Imorgon är det tidiga tåget som gäller, det tar seriöst knäcken på mej. Men shopping på stan efter piggar nog upp. I helgen ska jag antagligen ut och käka, hjälpa joline och flytta, sen kommer tom hit också. Vi ska "tycka synd om oss själva" hey ego!

so loooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0