Godmorgon?

Just nu sitter jag och smäller i mej en tallrik lunch som består av fem olika sorters sallad, tomat och fisk. Inte jättegott kan jag lova. Men typ nyttigt eller något sånt. Ska strax gå upp och städa mitt rum som jag lovat mej själv i, få se nu... Tre veckor eller nåt sånt? Plugga ska jag också göra. Sen ska jag ut och springa, surprise!

Nu är det hårdträning som gäller. Brukar alltid säga så sen blir det inte riktigt som jag tänk. Men, med typ 29 dagar kvar till thailand eller nåt så borde jag stå ut! Sen blir det ju sommar också, man vill ju vara riktigt FFF inför beach 2009, right?
Det ska börjas i tid.




Nu måste jag tvinga i mej maten.
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0