för jag vill lägga mej ner och dö

Jag skiter i om jag är patetisk och svag just nu. Jag vill helt enkelt bara lägga mej ner och dö. Jag är helt trött i mitt huvud, orkar inte med några krav längre. För det känns som om jag inte ens kan tänka klart. Jag vill hoppa av skolan, ligga hemma och göra ingenitng, jag vill sluta med träningen, lägga ner hästarna helt. Det gör ont att skriva så, men det är inte samma sak längre. Jag vill börja hårdträna och droppa kilo och jag skulle vilja lägga mej under kniven och skaffa mej ett par riktigt snygga bröst, imorgon helst. Och jag orkar inte längre med att alltid göra mitt bästa för att folk ska få ett bra intryck. Jag vill bara glida omkring. Jag vill inte längre lyssna på vad andra har att säga mej. Och jag vill inte prata med någon om något. Jag är så jävla trött på att vara snäll jämt. Och jag är så jävla trött på att jag varken får det jag vill ha eller det jag behöver. Och jag är så jävla trött på alla som bara utnyttjar en. Jag är trött på att ge men aldrig få. Jag är så trött på att inte bli tagen på allvar. FAN vad jag är trött på allt nu.




Kommentarer
Postat av: caroline

carro, kom igen nu och ryck upp dig! :) kram

2009-01-26 @ 09:14:23
URL: http://carolinejagbrant.blogg,se
Postat av: mamma

Du, vi fixar det här vet du....

Älskar dig

/min

2009-01-26 @ 10:46:17
Postat av: Amanda

men gumman då! snart kommer livet leka i 3 veckor. sen är det nte långt kvar innan skolan och allt är slut, och då kan vi göra precis vad vi vill, leva livet lite till!! ACC, here we come. <3

2009-01-26 @ 14:55:48
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/
Postat av: Erik Pèrniola

du är en jätte bra tjej, du ska inte behöva skriva så där.

2009-01-26 @ 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0