Den här dagen ska bli den bästa dagen i mitt liv!

Har lärt mej att man ska tänka så varje morgon, jag ska testa!


Först och främst, whats up with the weather? Jag ligger här och tror att hela huset ska blåsa bort. Blev hemma idag, mådde inge vidare och jag var så sjukt trött. Kände mej som en sovande vaken. Igår var jag ivarjefal med erik, hyrde en film som vi knappt kollade på, för att klant-jag hade tappat bort dvd dosan och texten stog på danska. Det var iaf en Thriller, "the bank job" en sann berättelse och den var faktiskt bra det jag såg! Kollade dock inte klart på hela.

Skönt att vara hemma idag! skulle ha lämnat in ett hemprov som jag satt och "fixade" igårkväll. En kvart innan inlämningstiden hade gått ut så insåg jag att det var fel prov jag satt och skrev på. Så jävla irriterande! Så nu blir jag tvingad att göra ett vanligt prov istället. Jaja. Får väl börja plugga till det idag.


Men, nu ska jag fira min första lediga måndag utan jobb på ETT ÅR!
Jag ska njuta varje måndag och torsdag hädanefter

Har ganska mycket djupa saker i skallen nu, men jag orkar bara inte skriva en hel jävla bok om det.





"när man är arg och pekar på någon, så tänker man inte att tre fingrar fortfarande pekar tillbaka på en själv, och det tar själen."



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0