Carro <3 het busschaffis

Idag åkte jag in till skolan för att plugga lite. Satt och kollade på svenskan, språksociologi och sen snackade jag med linda om matte b kursen. Har lite rester som jag ska göra där. Bäst att göra det så fort som möjligt eftersom jag har börjat plugga matte c nu också. Men det var inte så mycket sa hon, så det var lugnt.

Sen gick jag på stan med mr, han skulle kolla på nån boxer eller hur det nu var. Jag var inte så insatt. Haha. Gick och kikade och sånt sen fick jag för mej att jag skulle ta bussen till valbo för att hälsa på annie på carlings och kika en sväng i affärer där mej henne.

HÄRMED TILL DAGENS HÖJDPUNKT

Det var kanske en jättesnygg chaffis på bussen
. Och han typ sa nåt till mej när jag hade betalat och gått in i bussen, men jag hörde inte riktigt så jag vände mej om och sa "va"? Och då var han typ skitgullig och sa "tack så mycket" och log. GAH!

Sen när jag sitter i bussen så ser jag hur han kollar på mej i den där stora buss-spegeln så jag kollade tillbaka såklart och då tog han upp ett tuggumipaket och typ visade mej i backspegeln. Så jag gick fram och fick tuggummi :) så pratade vi lite och så.

Sen när jag skulle hoppa av så frågade han om jag inte skulle åka tillbaka med han till gävle.
men jag bara, näääe ;) haha.

fan vad jag ångrar att jag inte gav han mitt nr ... Hahaha. Det skulle vart cooltja ;)

Aja, sen åkte jag hem med mamma och nu sitter jag här med henne och Amanda i soffan. Elin och Ellinor ska ha Disco (vad säger man när man fyller 12?) Så vi har lovat att vi ska va me i lokalen och vakta. eller vad man säger.

Imorgon är det modevisning på thorén

Puss!

Kommentarer
Postat av: Erik Pèrniola

hahahah! stekigt;)

2009-01-25 @ 01:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0