workout

Det här var verkligen en ovanlig söndag. Som vanligast på söndagar så brukar jag sova bort minst halva dagen, och den andra halvan går jag omkring i pyamas. Idag var jag uppe tidigt och följde med mamma, john, Catta, Begga, kusiner och morfar och kollade på elins innebandymatch. Det var riktigt kul! Och dom spöade nåt sandvikslag med 8-3 eller nåt. Elin gjorde ett par snygga assists(stavning?) och alla småtjejer har verkligen blivit bra! Kul och se :) Inte så ofta man följer med.

Sen har jag käkat lunch tillsammans med hela gänget och firat elins födelsedag (hon fyller på tisdag). Då kom min moster och morbor och lite andra kusiner också. Kul att träffa släkten :)


Shit, jag gjorde ett besök på gymmet idag också tillochmed! Ångrade mej i sista sekunden efter att jag sagt nej till mamma och john när dom fråga om jag ville följa med och träna. Men gud vad skönt det var. Och jag är helt slut nu. Tränade typ en timme och det var alldeles lagomt! har snackat med Joline nyss också, och hon var på att köpa gymkort :) Nu känner jag mej taggad.

Nu är det söndag kväll och det betyder ju alltså att jag ska gå och lägga på mej en aniktsmask, göra en kopp té och lägga mej framför tvn med resten av familjen.

Veckan ser bra ut hittils, (förutom allt plugg som jag ligger efter med) så ska jag åka hem till min farmor och hälsa på imorgon, sen ska jag hälsa på joline som flyttat in i sin egna lägenhet på onsdag kanske, försöka klämma in en fika med jossan, och gå med amanda en sväng på stan och inhandla lite thailandprylar (TVÅ VECKOR KVAR IMORGON)




Puss och Godnatt!
/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0