jag är helt slut!

Ojojoj vilken stress jag lever i. Tänkte igentligen skriva ett långt och utförligt inlägg (kanske) men när jag publicerade så blev det error, typiskt!

Idag har jag ivarjefall stressat gärnet. Varit på forex med amanda och växlat pengar, åkt och fixat ögonbrynen på en salong med mamma. Shit, kan bara säga att jag blev rädd när jag såg tjejen som skulle fixa mej. Oj, hon var bestämd alltså. Först fick jag lite skäll, och hon sa att jag inte ens skulle få tänka på en nopp mer, sen kallade hon mej för gumman, gjorde tummpen upp och sa att vi skulle lösa det här!
Jag har fått nytt hopp! Hon var otroligt duktig och man ser skillnad redan nu, ska tillbaka dit om 6 veckor igen och bättra på lite.

Sen drog jag och mamma och lunchade och tog en sväng på köpis där vi köpte dom sista thailand sakerna, Nya skor bland annat. Ett par gladiatorpjucks och en massa andra saker.

Efter det åkte vi till marie på fh som klippte mej, hon e skitduktig. Satt och snackade lite skit medan hon klippte av mej över 1 dm på längden och över 1 dm i tjocklek typ. alltså, = från lejonman till fjuttig hästtoffs. Men men, marie körde no mercy och jag tyckte att jag lika gärna kunde ta igen för alla gånger jag borde klippt mej men inte gjort det. Aja huvudsaken man är nöjd och nytt är ju alltid fräscht, Right? : )

Nu har mamma jag och elin nyss kommit hem från Amanda and the family. Har varit där och druckit te tillsammans med dom, pratat lite om resan och fixat lite info till mamma, som flightnr och grejjer. Haha, shit vad roliga bilder det finns på mej amanda och hennes brorsa robin, och vi tillsammans med hennes föräldrar osv. Det är verkligen min familj nr2 och jag är väl mer eller mindre som amandas sister from another mister, eller nåt sånt. Aja, Tagga thailand. Bara 3 dagar kvar imorgon!

Nu ska jag packa lite i min resväska och lyssna musik.
Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0