Can't you hear, can't you hear the thunder?

Efter en torsdag-fredag-lördag fest två veckor i rad är jag rätt slut nu. Jag har mest bara legat inne i sängen, förutom en promenad på 10 minuter. Igår åkte jag hem till chatrin vid 12,  vi grillade och drack vintoddy med hennes familj. Efter det slocknade vi i sängen båda två men några timmar senare käkade vi tacos och begav oss till grannarna. Drack lite vin och drinkar och blev utbuade på GT.
Jag som var bäst på det förut...typ.
Aja, klockan 12 på natten bestämmer vi oss för att vi vill dra på nån fest och mötte upp joline och carro för att åka till back. Det var rätt roligt. Och jag/vi hade nog lite för roligt den här gången...också.






Foton som Amanda har tagit, hon har blivit så duktig! Synd att kvaliten är så dålig eftersom jag är tvungen att förminska dom på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0