Partay

Galen galen galen kväll igår mitt ute i ingenstans med chatrin. jag mår mycket sämre än vad jag tycker att jag förjänar och nu ska man åka iväg och vara social och trevlig på födelsedagskalas. YES! eller vadå? Orkar igentligen inte röra en muskel idag. Skulle helst utav allt bara vilja ligga i sängen och kolla på några sköna filmer och ha någon som passar upp på mej. Någon som ger mej mat och sånt. Målar om mina naglar.
Ja, jag skulle göra varenda människa till min slav om jag trodde att det skulle lyckas...
Anyway, du är bäst chatrin!

Kommentarer
Postat av: CHATRIN

HAHA, då är vi två.. jag är sjukt dålig! ligger fortfarande i sängen.. var så jäkla galet igår ;)! ring mej när du kommer hem!

2009-08-16 @ 15:03:03
URL: http://eerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0