Look inside, look inside your tiny mind, then look a bit harder

Eftersom chatrin dissade mej och shoppingrundan idag så ska vi nog ta en sväng imorgon efter skolan istället.
HJÄLP vad hemskt det kändes att säga skolan. Jag är inte riktigt redo att börja imorgon. Men man får helt enkelt tänka att det faktiskt är sista året.

Nu ska jag hänga tvätten, sen ska jag äta chips och dip till frukost (hur okej nu det är) och kolla på män som hatar kvinnor som jag tog hem igår. Jag är ju tydligen den enda i hela världen som fortfarande inte sett den...


Ciao!

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag har inte heller sätt den :P

2009-08-23 @ 19:14:43
URL: http://hannawestin.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0