det är bättre att tända ett ljus än att förbarma mörkret

Det ligger någon sanning i det faktiskt.
Idag har jag gjort mej av med en del energitjuvar på mitt rum, dvs saker som jag inte blir glad av, som bär på ett dåligt minne eller bara skräpar.
Jag har slängt en massa saker jag fått, gamla rosor, kort på folk jag inte blir glad av osv.
Nu känns det mycket bättre! Det låter som att jag är riktigt virrig i huvet mn alltså...
...Varför ska man ha saker ligga framme som man inte längre blir glad av att kolla på?

Övningskörningen gick bra iaf, tränade på korsningarna, åkte runt lite överallt, gjorde fickparkeringar och hälsade på lotta på ambulansen.
Tror jag ska slagga snart, ska upp och gymma imorgon sen är det körskolan och på kvällen ska jag nog vara med amanda och chatrin i think.

mamma,
i love you so much



Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0