wierd

Gick upp 6 imorse, åkte in till gävle i en överfull buss och nu sitter jag här. Har precis lyckas skicka in en uppgift. YES! En mindre. Nu har jag bara. hm, 11 saker kvar?

Konstig dag i skolan idag. Det står en stora skålar med chips på varje bord genom hela korridiren och när vi kikade ut genom dörren alldeles nyss så ser vi pär och fredrik våra lärare sitter med glajjerna på och grillar korv på en liten grill.

wierd va?

men... även fast jag har mycket att göra så gillar jag skolan.
det är ganska cosy och vi är rätt så bortskämda faktiskt...

nu kom min lärare malin också. "är det så att ni är sugen på korv och bröd så står fredrik och pär ute och grillar!"
och ju kom jens " VARMKORV CARRO"

Haha, så nu ska jag släpa med mej amanda från plugget och gå och trycka i mej en veg korv eller nåt. haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuu va du har det bra.... Vilken annan skoa skulle göra så här??? Dom e lite roliga tycker ja, puss mamma muuu

2009-04-17 @ 11:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0