The storm is rushing on me

Blev ingen skola för mej idag. Skulle ju somsagt till läkaren för att prata om mina prover. Det var som misstänkt, jag har fel på ämnesomsättningen. Det är därför jag har gått upp i vikt, mått så dåligt, haft så ont, det har också haft och göra med min depression och ångest. Det känns så skönt nu! Även om jag måste äta mediciner hela livet ut. Det är ändå en otrolig lättnad att få reda på att det faktiskt är fel på mej och vad det är för fel. Jag har verkligen kännt att folk inte tagit mej på allvar och många inte har trott att jag varit dålig utan bara latat mej. Det har varit jobbigt.
Men, om en månad så har nog tabellerna satt igång riktigt och då kommer jag känna mej bättre! :)

Nu har jag nyss lagat mat, lekt kock och avancerat. stekt på köttfärsbiffar som jag gjorde förut i lite buljong, olja och kryddor lagat lite fullkorns bulgur och slängt på en klick turkisk yoghurt! Mums. Nu är jag mätt i magen och ska gå "fram" som man säger här hemma. Hämta ut tabletterna på apoteket som jag ska börja äta idag och kanske hyra en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0