måla

Lugn dag idag, mått sådär, hjärtat har slagit dubbelslag. Jätteotäckt. Vill komma till en läkare snart. Har ivarjefall gått ut och gått med mamma och dessutom har jag målat en tavla med oljefärg till amanda. jäklar vad trixit det är! samtidigt sjukt roligt. bestämde mej för att leva ut konstnärs drömmen fullt ut så jag och amanda köpte en varsin låda i sandviken igår med stafli, duk, färger och allt man nu ska ha. Bra sätt att ta ut känslor på. Annars brukar jag alltid skiva i min "det är bättre att tända ett ljus än att förbarma mörkret" bok. Älskar allt som har med konst att göra. Och jag har verkligen längtat efter oljefärger. Dom blir så fina när man blandar dom!



ps. härligt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0