im walking on sunshine

Klockan 11.30 imorse så befann jag, mamma och amanda oss på gymmet. Känns så skönt att vi tar tag i det här nu! Körde ett riktigt skönt träningspass. Man mår så mycket bättre hela dagen om man börjar med att träna! Vädret är ju underbart så när vi kom hem käkade vi lite sallas ute på altanen och sen la vi oss och solade lite. När vi märkte att solen kanske inte tog så mycket längre så åkte vi till supersol... Nu är jag riktigt fräknig alltså! Blir jämt som värst när jag solar. Men jag tycker att det är underbart fint med fräknar så det gör absolut inget.
Aja, nu sitter jag hemma med lite färg i håret. Var sugen på en förbättring och jag insåg att jag var för snål för frissan den här månaden.



Förresten, amanda gjorde världens tabbe när vi stod utanför supersol också! Hon tappade ner sin plånka mellan en springa i ett trägolv som var utanför. Haha. Som tur var var det en man som kom ut från pizzerian som liger brevid som undrade vad vi höll på med när vi låg på alla fyra där på backen. Han var så snäll så att han tog en skylt och bröt upp en planka i golvet så att vi kunde plocka upp pånkan! Haha. Kul för den som får laga saboteringen sen (kommunen i guess) aja. Han sparkade tillbaka den ganska snyggt. Behöver jag säga att jag älskar snälla människor? Tack vem du nu va.


Ha en bra lördag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0