alla vi som älskar nationella klappar nu!

Yes, haft vårat andra nationella prov i svenska idag. Hoppas att det gick bra ivarjefall. Det kändes inte så tungt som jag hade förväntat mej utan det var snarare skönt att sitta där helt tyst och skriva. Det som känns lite oroväckande är väl att jag inte är bombsäker på vad just som utmärker en essä, krönika, reportage, atrikel osv. Jag hoppas att jag skrev en essä. Haha!

Sitter hemma hos mej med amanda just nu. Vi ska in till sandviken och vaxa och färga ögonbrynen ikväll. Ska bli skönt :)

Kommentarer
Postat av: CHATRIN

ja jag vet, och ni är helt underbara som finns där för mig,det uppskattar jag verkligen (: det hoppas jag ni vet, jag vet inte vad som hänt eller händer med mig, men jag vill försöka och det är helt sjukt hur det tar emot. och det var inte meningen egentligen att jag skulle missa skriftliga igår, ärligt :) jag missade bussen och visste inte om det gjorde nånting att jag kom senare, men sen blev det endå att jag stannade hemma, men det ordnar sig, jag ska prata med malin idag så får jag se vad som händer, men vart håller du hus idag då? :D haha! men vi hörs sen gumman, PUSS!

2009-04-02 @ 13:34:48
URL: http://eerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0