tack mamma

Mamma hade lovat att väcka mej imorse eftersom jag har slutat att vakna av min väckarklocka (måste köpa ny). Och på morgonen ringer annie och frågar vart jag är, då förklarar jag att jag ska ta halv 10 tåget in till skolan och att jag ska hinna med tandläkaren i ockelbo strax före 9 innan det också. Och annie bara upprepar "carro, ska du åka med halv 10 tåget till skolan säger du?" Tillslut blir jag frustrerad och typ försöker förklara en sista gång att jag ska ta halv 10 tåget för att jag ska gå till tandläkaren innan på morgonen. Då svarar annie "men carro, klockan är 10 nu!"
Panik! MIn mamma hade glömt bort mej så jag fick en mysigsovmorgon ofrivilligt idag.
Missade både företagsekonomin och tandläkaren. Haha. Stressade ivarjefall iväg till skolan med halv 12 tåget, och nu sitter jag här och dricker en latte och käkar en macka, funderar på att börja skriva på svenskan som ska vara inne imorgon.

Hela mitt liv bygger på denna eviga stress!



...tack annie för att du är en trogen vän som alltid ringer och frågar vart jag är! haha

PussPuss.
Carro

Kommentarer
Postat av: ANNIE

naaaw, puss på dej va :D

2008-11-28 @ 23:23:25
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0