im back!

Jag svek som ni vet blogg.se för ett tag sen för att istället börja skriva på metrobloggen.
Men just nu är jag bara så sjukt irriterad över alla dessa "tekniska problem" som gör att den är stängd för underhåll jätteofta, så jag har helt enkelt skapat en ny epost för att kunna börja blogga på denna hederliga sida, igen!
im back.

Igårkväll insåg jag med fasa att jag tagit med fel bok hem när jag skulle sätta igång och panikplugga till rättskunskapprovet som jag skulle ha haft idag. För det första, vem fan lyckas ta med fel bok? Ibland undrar jag om jag är riktigt sinnesförvirrad. Jag stannade ivarjefall hemma idag, det var otroligt skönt!

Mamma kom in och väckte mej vid halv 11 och en timme senare tog vi en rask prommis på nästan en timme. Gud så skönt det är att gå. På eftermiddagen åkte jag till stallet för att träna Afet, det gick mycket bättre idag! Sprang också upp på kontoret för att min tränare vill prata med mej. Hon undrade om jag ville åka på nån kurs i hudiksvall eller vart nu skulle äga rum. Det skulle handla om ledarskap och en massa annat och var tydligen jättebra om man ville vidareutbilda sej. Nu har ju inga som helst planer på att bli ridlärare, men eftersom att  kursen igentligen skulle kosta ganska så många tusen och att ridsportförbundet skulle betala allt, så tackade jag ja. En rolig grej helt enkelt! :)

Ja hörrni, det där är nog det enda vettiga jag gjort idag! Annars har jag faktiskt bara gått omkring här hemma osminkad och ful med en stor toffs på huvudet i en stor tee. Legat i sängen och mys och lyssnat på musik och sånt som jag igentligen inte har tid med, men gör ändå! Har nu lite panikångest över allt jag hade hunnit med, om jag inte latat mej.
Jaja, - det ordnar sej!

Nu ska jag se om jag kan fixa till någon provisorisk header här, upplysa alla metrobloggenläsare om att jag har flyttat min blogg och skriva svenska arbete - men först en dusch!

Puss så länge!
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0